Historia toistaa itseään: miä innostuin taas kirjoittamisesta! Valitettavasti miä en kyennyt muistamaan mun vanhojen blogien salasanoja, joten loin sitten uuden käyttäjätilin, hihi :)

Aloitan tämän blogin kertomalla omasta mielestä hauskan jutun: miä näin viime yönä unta, että mun katossa kiemurteli tosi iso ja kaunis käärme. Se vaihtoi väriä vihreästä siniseen ja sillä oli kirkkaan keltaiset silmät, miä olin ihan haltioitunut ja ihailin, että "Wau, voiko tuollaista ollakaan!". Katselin, kun käärme luikersi lattialle ja jäi vaatekasan taakse kerälle lepäilemään. Miä heräsin siihen, kun tajusin istuvani sängyn laidalla käsi ojennettuna, silmät selällään ja miä lässytin sille vaatekasalle että "Tule tänne, kaunokainen! Tule tule, rakas kulta!" Milloin miä opin nukkumaan normaalisti? :D

Miä olen aiemmissa blogeissa kirjoittanut mun "tiikerinraitaprojektista", joten kai se on pakko ihQttaa täälläkin. Eli. Mulla on haaveissa saada tiikerinraita- tatskaa oikean jalan jalkapöydästä ylös kylkeen asti. Projekti on edennyt ihan mukavaan tahtiin, olen hakkaillut raitoja itelleni aina kun on ollut vapaata aikaa ja energiaa. Raitoja oli yläreiteen asti ja Amppa tikkasi mulle eilen kolme lisää. Isoin raita tuli melkeen nivusiin, kaks muuta tuohon lantioluun seudulle. Miä oikeen yllätyin kun sattui niin helvetisti! Ja kivut jatkui vielä tänäänkin. Vaan kyl on hiton hyvä mieli, tykkään kovasti näistä :)

Ei kai minul muuta. Kunhan avasin blogin ja pälpättelin pitkästä aikaa :) Kiitti ja kuitti!